ՐԱՖՖԻ-ԽԱՉԱԳՈՂԻ ՀԻՇԱՏԱԿԱՐԱՆԸ ԿԱՐԴԱԼ ԱՎԵԼԻՆ - ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ - ԳՐՔԵՐ ՀԱՅԵՐԵՆ - Каталог файлов - ՀԱՅԱՍՏԱՆ ARMENYA
Հինգշաբթի, 23.03.2017, 07:17
Հայաստան և Հայեր
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог файлов Регистрация Вход
ԿԱՅՔԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ

Категории раздела
ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ [38]ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ [0]

ՓՆՏՐԵԼ

Главная » Файлы » ԳՐՔԵՐ ՀԱՅԵՐԵՆ » ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

ՐԱՖՖԻ-ԽԱՉԱԳՈՂԻ ՀԻՇԱՏԱԿԱՐԱՆԸ ԿԱՐԴԱԼ ԱՎԵԼԻՆ
24.07.2010, 15:43
Րաֆֆին ծնվել է հարուստ ազնվականի ընտանիքում, նախնական կրթություն ստացել է տեղի ծխական ուսումնարանում։ 1847-ին մեկնել է Թիֆլիս, ուսանել Կարապետ Բելախյանցի դպրոցում։ 1852-ին ընդունվել է ռուսական պետական գիմնազիայի չորրորդ դասարանը։ Այնտեղ, չորս տարվա ուսումնառության ընթացքում, կազմավորվել են նրա գրական նախասիրությունները՝ Շիլլերի, Հյուգոյի, ռուսական ժամանակակից գրականության գեղարվեստական փորձի վրա։ 1856-ին, գիմնազիայի դասընթացը չավարտած, վերադարձել է Փայաջուկ՝ տնօրինելա գերդաստանի կառավարման գործը։ Սակայն ազգային-հայրենասիրական ռոմանտիկ գաղափարներով տոգորված Րաֆֆին այլ ասպարեզի համար էր նախակոչված։ Իր ծրագրերի իրականացման համար կարևոր նշանակություն տալով «կյանքի ուսումնասիրությանը», 1857–58-ին Րաֆֆին ճանապարհորդել է Պարսկաստանի և Թուրքիայի հայկական գավառներում, գրառել ժողովրդի նիստ ու կացի, բնաշխարհագրական տեղայնության, պատմական հիշատակների վերաբերյալ իր հարուստ տպավորությունները, որոնք հետագայում նյութ են տվել նրա ստեղծագործական մտահղացումներին։50–60-ական թթ. Րաֆֆին արդեն ստեղծել էր բավական հարուստ գրական ժառանգություն։ Նա իր ձեռագիր տետրերում ուներ մի քանի տասնյակ բանաստեղծություն, պոեմներ («Դժոխքի կապալառուք», 1874, «Արայն պատերազմի դաշտումը», 1874, «Սառա», 1874), «Սալբի» (հրտ. 1911) վեպը, «Հարեմ» (1874) վիպակը, ուղեգրություններ և այլն։ Գերազանցապես պարսկահայ իրականությունն արտացոլող այդ երկերի գաղափարական ելակետը լուսավորությունն է։ Լուսավորական աշխարհայեցության այս սահմաններում էլ Րաֆֆին ի հայտ է բերել գրականության հասարակական նշանակությունը։ Մարդկության պատմությունը դիտելով որպես չարի և բարու հավիտենական պայքար, նա աշխարհի պատկերը գծում է լույսի ու ստվերի, իրականի ու իդեալականի հակադիր բևեռներում, որտեղ իրականը տգեղ է ու այլանդակ, իսկ իդեալականը՝ վեհ ու գեղեցիկ։ Այս իրողությունը գեղարվեստական երկպլան կառուցվածք է տալիս «Հարեմ» և «Սալբի» գործերին՝ մի գծով պատկերելով ֆեոդալական իրականության այլանդակությունը՝ հետամնացության, գռեհկության, մարդկային իրավունքների ոտնահարման, բռնության սարսափներով, մի այլ գծով ասպարեզ տալով գաղափարական հերոսներին, որոնք ձգտում են վերափոխել կյանքը բանականության օրենքներով։
ԲԵՌՆԵԼ(1.77Mb)
Категория: ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ | Добавил: Aro
Просмотров: 450 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 2.0/1
ՄԵՐ ՀԱՌՑՈՒՄԸ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 85

ԿԱՅՔԻ ԸՆԿԵՐՆԵՐԸ
  • ԿՈՏԱՅՔ programs
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Հայաստան և Հայեր

  • ՎԻՃԱԿԱԳԻՐ

    ԿԱՊԻ ՄԵՋ ԵՆ ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1
    ՀՅՈՒՐԵՐ 1
    ՕԳՏՎՈՂՆԵՐ 0

    Copyright MyCorp © 2017 Сделать бесплатный сайт с uCoz